


Uddannelsesvision
Sproglæring fungerer bedst, når du samler samtale, feedback og selvstudie.





1. Tal, tal, tal
Hver lektion er baseret på virkelige situationer, og du vil tale. Meget!
2. Personlig læringsplan
Vi følger dine vanskeligheder og tilpasser din læringsplan til dine interesser.
3. Struktureret læringsmateriale
Det er essentielt at have en solid kursusstruktur og en anbefalet læringsplan. Fra A1 til C2.

Du har brug for en personlig lærer, der kender dig.
Hver elev får tildelt en personlig lærer, der kender dig og tilpasser dine materialer.
Du skal træne i virkelige situationer.
Vi fokuserer på samtaler og situationer fra det virkelige liv for at hjælpe dig med at blive selvstændig hurtigt.


Du har brug for en klar læringsplan
Vi strukturerer hvert sprog med klar grammatik og ordforrådslister pr. CEFR-niveau i vores lærematerialer.
Derudover måler vi dit niveau og laver en kursusplan baseret på dine vanskeligheder og interesser.
Immersiv læring
Vi prioriterer virkelighedsnær fordybelse såsom hjemmesider, nyhedsartikler, sange, online platforme,... for at hjælpe dig med at opleve sproget i (kulturel) sammenhæng.
Du vil også finde eksempelsætninger og lytteøvelser, der hjælper dig med at træne ordforråd med rigtige samtaler.


Du skal have det sjovt.
Ja, vores kurser er komplette og strukturerede, men vi sørger også for, at dine lektioner er sociale, og at du har det sjovt, mens du lærer.
Vores læringsmål
Alt vores undervisningsmateriale er samtalepræget men struktureret i henhold til CEFR og sprogspecifikke retningslinjer. Alt om vores lærematerialer.
Nedenfor finder du en oversigt over, hvad du skal mestre på hvert CEFR-niveau for at opnå et certifikat på det niveau. Bare rolig, vi implementerer de teoretiske retningslinjer i sjove og interaktive øvelser.
CEFR-niveau | Praktiske situationer | coLanguage metode | Læringsmaterialer | Grammatikfokus | Verbtempus |
---|---|---|---|---|---|
A1: Studerende har brug for struktureret vejledning med højfrekvent ordforråd i daglige situationer for hurtigt at udvikle selvtillid. |
|
+/-600 nye ord |
|
|
|
A2: A2-lærere skal forstå kontekst, forbedre sætningsdannelse, udvide ordforråd og træne aktiv lytning og tale. |
|
+/-800 nye ord |
|
|
|
B1: Skridtet fra A2 til B1 er det største, da det kræver uafhængighed og flydende sprogbrug med eksponering til interaktioner i den virkelige verden. |
|
+/-2000 nye ord |
|
|
|
B2 |
|
+/-4000 nye ord |
|
|
|
Vores læringsplaner
Find vores læringsretningslinjer pr. sprog.Vores lærerteam
Vores lærere og partnerskoler har alle undervisningsgrader eller har en dokumenteret historie med sprogundervisning.


Jeg er meget tilfreds med Cornelias vejledning. Interaktionen er ukompliceret og venlig. Elevens behov og tempo tilgodeses individuelt. Jeg føler mig meget godt tilpas hele tiden.
- 5/5
af Cornelia S.

150+ Bekræftede Lærere

Cornelia S.
- 5/5

Natalia L.
- 5/5

Christin E.
- 5/5
4.75/5
Baseret på 1537 vurderinger

Natalia lærte vores søn fransk to gange om ugen under nedlukningen. Han nød det og konsoliderede og forbedrede sit fransk. Vi var meget tilfredse med onlinetimerne og kan varmt anbefale Natalia som lærer. NR fra Berlin, 2021
- 5/5
af Natalia L.